מאז ומעולם תרבות הפרסום היתה קיימת, רק שהיום היא מגיעה אלינו בצורה טיפה שונה, ואם תשאלו אותי – לטובה! בתחילת שנות ה 2000 החליטו יוצרי הפרסומות להפוך את התשדירים מאינפורמטיבים בנאליים, ליצירת אומנות חברתית שמחביאה בתוכה פרסומת סמויה, במקום סתם תשדיר משעמם שצועק את שם העסק ועיסוקו, כתיבת תשדיר היום היא עסק של “קריאטיב” לכל דבר, אומנות. כתיבת תשדיר צריכה להיות מתומצתת, מעניינת בהתחלה ומפוצצת בסוף, כמו כל סרט מותח, קומדיה טובה, או דרמה שתרים את מפלס הלחץ לפני הפאנץ’ הגדול שהוא – אתם. העסק/המוסד אותו אתם רוצים לפרסם. צירפנו למענכם פלייליסט קטן של כמה תשדירים שיתפסו אתכם חזק באוזניים, האזנה נעימה!